Filary integralności danych
nowy imperatyw biznesowy

Dokładność, spójność i kontekstowość danych są kluczowe dla uwolnienia pełnego potencjału danych. To właśnie połączenie tych trzech elementów definiuje integralność danych i zapewnia, że wszystkie niezbędne informacje są przechwytywane w celu podejmowania właściwych decyzji biznesowych.

Integralność danych ma kluczowe znaczenie, jeśli firmy mają traktować dane jako aktywa strategiczne, ponieważ bez niej organizacje podejmują decyzje, które skutkują błędami strategicznymi. Jak jednak firmy mogą osiągnąć integralność danych? Ważne jest, aby najpierw zrozumieć cztery podstawowe filary, na których opiera się integralność danych: integrację danych, jakość, informacje o lokalizacji i wzbogacanie danych.

by admin| 22/02/2021

Czytaj więcej

Rozwój aplikacji do współpracy: Jak dyrektorzy
ds. informatyki powinni sobie z tym poradzić

W wyniku pandemii i przejścia na pracę zdalną nastąpił gwałtowny wzrost popularności oprogramowania do współpracy, takiego jak Microsoft Teams i Zoom. W związku z tym nastąpił rozrost aplikacji do współpracy. Nowy raport firmy Aternity, zajmującej się zarządzaniem doświadczeniami cyfrowymi, pokazuje, że zarządzanie i utrzymywanie rosnącej liczby aplikacji korporacyjnych często przyprawia dyrektorów ds. informatycznych o koszmary. 

W niedawnej rozmowie z CXOToday Mike Marks, dyrektor ds. marketingu produktów w Aternity, stwierdził, że dyrektorzy ds. informatycznych muszą w inteligentny i skuteczny sposób poradzić sobie z rozrostem aplikacji do współpracy, aby zapewnić pracownikom pozytywne doświadczenia cyfrowe i zarządzać rosnącą hybrydową siłą roboczą.

by admin| 01/03/2021

Czytaj więcej

Cyfrowe kanały
zaangażowania

Koronawirus zmusza konsumentów do korzystania z kanałów cyfrowych w coraz szerszym zakresie, obnażając cyfrowe niedociągnięcia firm i prowadząc do frustracji użytkowników.

Podczas gdy klienci chętnie korzystają z cyfrowej samoobsługi i chwalą sobie szybkość i wygodę korzystania z poczty elektronicznej, tekstu, stron internetowych, serwisów społecznościowych, chatbotów i wideo, są sfrustrowani, gdy ich potrzeby nie są zaspokajane i nie mogą przejść do kanału tradycyjnego, zwłaszcza do kontaktu z pracownikiem firmy.
Kiedy zawodzi technologia cyfrowa, to ludzie powinni być częścią rozwiązania. 
Jest to jeden z kluczowych wniosków zawartych w raporcie CMO Council, opracowanym we współpracy z Precisely.

by admin| 22/02/2020

Czytaj więcej